2011 slut 2012 börjar.

Sista inlägget för i år vart 53st inlägg i år såg jag nu

blivit några inlägg sen 18 september då jag startade den här bloggen och jag hoppas att nästa års inlägg  ska innehålla lite mera positva saker.

 

Ett till år har nu passerat och jag kan bara sammanfatta det med att det inte har hänt någon förändring just nu är i samma sits som jag var förra året vid den här tidpunkten. Men visst har det hänt lite saker under året men tyvärr är man tillbaks till ruta noll igen vid årets slut.

 

Men jag försöker att se framåt och inte på det som har varit försöka nollställa allt och börja om igen. Visst det kan vara tungt ibland men jag måste tvinga mej själv till att göra något åt det här sen om resultat inte blev som jag hade hoppas alla gånger så kan jag inte påverka andra människors beslut och känslor, jag kan bara vara mej själv och duger inte jag som jag är så är det lika bra att dom personerna som inte tycker om mej för den jag är inte längre finns kvar i mitt liv för jag kommer aldrig vara någon som jag egentligen inte är,

 

Att göra tills sig för en annan person det är ändå dömt att misslyckas i längden, bättre att det blir bra ifrån början än problem i slutet men visst jag har upplevt några bra stunder 2011 så hela året har inte varit dåligt.

 

Jag ska försöka göra allt jag kan som är i min makt att 2012 ska bli ett förändringens år.

Och att det blir bättre att jag ska slippa denna ensamhet och få vänner.

 

Jag önskar er alla som läser det här ett riktigt Gott Nytt År 2012 och hur ni än har det i dag så hoppas jag att 2012 blir till ett bättre år för er!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Ensam

Gott Nytt År med en förbättrad livssituation för oss ensamma här i världen!

2011-12-31 @ 03:18:21
Postat av: Ensam i Livet

Tack! önskar dej detsamma och jag är övertygad om att det kommer bli bättre och jag hoppas 2012 är det året. ha det så bra!

2011-12-31 @ 15:51:45
URL: http://ensamilivet.blogg.se/
Postat av: Em

Gott nytt år önskar jag dig!

2011-12-31 @ 16:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0