en sån dag..

I dag är en sån där dag där allt bara känns hemskt och man vill bara gå och lägga sig och glömma bort allt och hoppas att morgondagen blir en bättre dag.

 

Hatar verkligen den här blandningen av frustration och tycka synd om sig själv känslan. för jag är inte en sån person som tycker synd om sig själv för vad hjälper det.. det enda som hjälper är att man tar tag i sitt liv en lite pusselbit i taget.

Men vissa dagar är mina positiva tankar slut och oavsett vad jag vet innerst inne så känns det tungt såna här dagar. Man vet inte var man ska ta vägen.

 

Man står mitt i en korsning och inte vet åt vilket håll man ska gå för att komma vidare till rätt väg.

 

Just nu känns det bara som jag ältar samma sak om och om igen i den här bloggen det händer inget nytt… men jag försöker… just nu i en tillfällig svacka bara men jag kommer igen!

uppdaterar lite till senare:

Hade önskat att det gick och somna så det vart en ny dag men kan inte somna kan inte sluta tänka på allt hur det kunde bli så här....var gick det fel i livet. och hur ska jag komma vidare det är den tanken som snurrar runt och som jag inte hittar något bra svar på just nu.

Det är så frustrerande att gång på gång hamna i samma sits och inte komma över den där "tröskeln" eller komma över den en stund men sen halka tilllbaks igen,det är det som är det jobbiga när man väl fått smak lite på livet på "andra sidan" men sen försvinner det och man får börja om ifrån början igen och så snurrar det på hela tiden tyvärr, visst det tar på energin att orka börja om igen men man måste hur jobbigt det än känns just nu så måste jag göra något för att ialla fall komma fram en liten liten bit, hitta dom där stunderna som gör att man orkar.


Just nu önskar jag att jag kunde sova....

Hoppas ni har det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0