ingen bra period:(

Tyvärr ännu ett negativt inlägg på denna blogg. Men det är oftast då jag skriver här när det känns som det gör och just nu så är det en sån period allt känns meningslöst varför ska jag ens försöka göra något? det känns som om det är ändå ingen ide kanske var det så här det skulle bli och jag får anpassa mej helt enkelt ignorera det liv jag skulle vilja ha och intala mej själv att det blev inte bättre än så här att jag måste nöja mej. Jag vet att det känns så här just nu och i nästa vecka kanske det känns bättre men jag skriver som jag känner nu och det är så här det känns just nu.

 

Känns som om vad jag gör så blir det ingen förändring kanske är det nåt fel på mej? Jag börjar faktiskt tvivla på mej själv just nu fast jag vet innerst inne att så inte är fallet men det känns så och den känslan är inge kul att uppleva, känns som om att jag är dömd till det här livet och inte kan ta mej ut, som om den där spärren finns där och man kommer aldrig över tröskeln helt. Jag lever på gränsen precis över vattenytan och minsta lilla gör att man tryck under och man ligger och guppar på ytan.

 

Men kanske får jag skylla mej själv? Jag vet inte, det är så många tankar som snurrar just nu så jag vet inte vad jag ska göra.

 

Ska jag vara ärlig så skulle jag helst av allt bara vilja lägga mej i sängen och sova bort det som är kvar av den här dagen och hoppas på att morgondagen känns bättre.

 

 

Varför ska livet vara så svårt för?

 

 

Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0