Jag försöker....

Det är så lätt i text och sitta här och skriva gör si och gör så det blir bättre osv. vilket jag givetvis tror på också det kommer att bli bättre det är jag övertygad om annars skulle jag aldrig skriva det,

jag är inte en sån person som inte kan stå för det jag själv skriver.

Men det gäller att realisera sina tankar till handling också.. och jag försöker.. och visst jag kan säkert göra mer än vad jag gör men bättre att göra något än inget alls.

 

Längtan gör att jag inte ger upp, att jag orkar kämpa, orkar hålla mej över ytan.

 

Till alla er som brukar tänka vad meningen med allt är fråga er själva om ni vill leva som ni gör resten av era liv för allt går att förändra det är jag övertygad om det gäller bara att inte ge upp och försöka tvinga sig själv till handling och som jag skrivit förut. Ger ni upp så får ni aldrig veta hur bra det kunde ha blivit.. Glöm inte det..

 

 

La upp en ny länk "Sann glädje" en länk till en fin video som jag hittade,den kan jag rekomndera om ni vill se en fin video :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0