Jag ger aldrig upp!

Var ett tag sen nu jag skrev i den här bloggen nu och livet rullar på och man äter jobbar och sover.

 

Jag har bestämt mej nu att jag lägger nej dejtandet för tillfället och koncentrerar mej på att försöka skaffa vänner sen får det komma när det kommer liksom för hittills har alla som jag träffat så har det blivit så att dom som har känslor för mej har jag inte samma känslor tillbaka och tvärtom dom som jag har känslor för har inte samma för mej men det är ju så alla är ju olika inget konstigt med det men jag tar en paus nu och ser vad det leder till.

 

 

Men en sak vet jag………..jag kommer aldrig ge upp om det ska 10år så måste jag fortsätta kämpa för att få det liv jag vill ha och drömmer om jag vet ju att jag är en bra människa.

 

 

Jag är övertygad om att det kommer lösa sig kanske fortare än man anar.

 

 

Hoppas ni alla har det bra där ute!

 


Kommentarer
Postat av: Å

du skriv ofta.. du skriver otroligt bra! Jag känner igen mig i mycket av det du skriver..kram

2011-12-01 @ 21:58:55
Postat av: Ensam i Livet

Hej Tack! kul att höra att du tycker det! Alltid trevligt att få lite positiv feedback på det jag skriver och att man vet att det faktiskt finns dom som läser det jag skriver,synd bra att du känner igen dej i det jag skriver eftersom det inte är så positivt allt gånger.Men jag hoppas att det jag skriver kanske kan hjälpa dej på nåt sätt?

2011-12-02 @ 15:57:15
URL: http://ensamilivet.blogg.se/
Postat av: Å

mm det hjälper alltid att dela andras tankar..eller vad man ska säga.. :) och sen är det vanligare än vad vi tror att människor känner som "vi" gör.. om jag säger så.. :)

2011-12-02 @ 21:03:05
Postat av: Ensam i Livet

Jo visst är det så det hjälper ju att få ut sina innersta tankar och känslor och skriva ner dom i ord och tydligen så läser några mina iaf :) jo det är många som känner som "vi" tyvärr men min förhoppning är att man kan hjälpa varandra för att komma ur den här "onda cirkeln" och göra nåt bra av det istället:) känner du dej ofta ensam?

2011-12-02 @ 21:41:59
URL: http://ensamilivet.blogg.se/
Postat av: Å

det går faktiskt i perioder...svårt att säga.. men när man är singel och utan familj så är det ju då inget händer som är det jobbiga.. som vissa helger osv.. men anar att fler känner ensamhet även med dom man bor med.. många gånger..hoppas du haft en okey helg!

2011-12-04 @ 05:42:31
Postat av: Ensam i Livet

Å:Jo förstår precis vad du menar det går ju upp och ner vissa perioder värre än andra och speciellt vissa helger när det känns ensamt när man tror att alla andra är ute och roar sig men tyvärr är det ju många som är ensamma och inte vill annat än att "umgås". hur brukar du fördriva din ensamhet?(vill du så får du gärna skriva "privat mail" om du inte vill svara här i offentligheten.. kanske kan man stödja och hjälpa varandra med tankar och ideer.? mailen finns på bloggen i så fall) min helg var okej hoppas din var det också!

2011-12-04 @ 21:14:36
URL: http://ensamilivet.blogg.se/
Postat av: Ensam

Hej!

Jag känner igen i mig om allt du skrivit här.

Hälsning

2011-12-17 @ 19:08:02
Postat av: Ensam i Livet

Hej!

Ensam:då är du inte ensam iaf om att känna så! hoppas det ordnar sig även för dej!



2011-12-17 @ 22:59:19
URL: http://ensamilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0