Jul.

Dags för jul igen snart då och jag tycker inte om julen för det är ännu en sån där ”social dag” där alla ska vara lyckliga och umgås med nära och kära visst jag hade säkert tyckt det var en bra dag om man hade en egen familj att ”fira” den med men nu är inte så fallet och då blir man påmind på såna högtidsdagar om hur man egentligen saknar den där glädjne med högtidsdagar när man ska umgås med nära och kära.

 

Men det är bara att stå ut för även i år tar julen slut och hoppas att nästa år och jul att blir bättre men som sagt jag ger inte upp och förhoppningsvis kanske jag sitter här nästa jul och skriver hur bra jag tycker julen är det vet man aldrig och det kan bara tiden visa hur det blir nästa år.

 

Hoppas ni som läser får en bra jul och får besök av den stora röda farbrorn! :-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0