Över.

Då var julafton över då och min var väl okej ”firade” hos släkt och deras barn så det var okej med dom förutsättningarna som fanns så vart det en rätt så lyckad julafton ändå men skönt att julen är över för den här gången i alla fall dock tycker jag julen kan vara rätt så mysig med rätt flrutsättningar men beror på hur man ”firar” den och med vem helst så vill man ju fira den med någon speciell, jag skulle vilja göra det med sin familj som man inte har just nu men i framtiden så jag hoppas att det kan bli så någon gång, det får tiden visa nu är det bara nyårsafton kvar och den ska jag ”fira” ihop med min dotter så det blir trevligt.

 

Det som jag Kan tycka är jobbigt att när man är ledig så här ifrån jobbet i 2 veckor som jag är så kan jag känna att man liksom bara kastar bot sin ledighet och längtar tillbaks till jobbet igen eftersom jobbet har blivit som någon slags trygghet där man har det där sociala och människor runt sig hela tiden och man får någon slags bekräftelse på sig själv dock arbetslivet då och inte på det plan man egentligen skulle vilja ha men kanske är det bättre än inget alls, jag vet inte… men jag trivs bra när jag Jobbar och längre ledigheter kan jag tycka är ganska jobbigt ibland jag blir väldigt lätt rastlös, så jag är väldigt glad att jag har ett jobb som jag trivs med, det är det inte alla som har tyvärr:-(  jag kan inte ens förställa mej hur jobbigt det måste vara och jag önskar att ingen behövde uppleva det men tyvärr är det många som gör det:-(

 

Hoppas ni hade en så bra ju som ni kunde!

 

Ta hand om er!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0