Snart...

Då var det julafton igen i morgon då och snart ett nytt år,

 

Tiden går verkligen fort det är skrämmande när man inser att det snart är 2012 var tar alla år vägen?

 

Det som kan stressa mej ibland är att det känns som om jag står stilla medans åren bara går och går och jag kommer ingenstans med mitt liv men än så länge har jag många år kvar så jag ger inte upp.

 

Jag ska verkligen försöka göra 2012 till ett bra år, ett år där jag kommer närmare mitt mål. För jag vet att det inte är ett omöjligt mål för mej att få ett socialt liv att inte behöva känna mej ensam. Det är bara jag själv som måste göra mer ingen kommer att komma och knacka på min dörr för jag måste bjuda in personen först.

Hur svårt kan det vara egentligen?

 

Jag hoppas att alla får en bra jul!

 

och tänk på när det känns tungt att ni inte är ensamma!

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Em

Jag hoppas att du får en bra jul och att nästa år blir bättre! Har haft mycket att göra ett sjukt barn och jobb men jag har tänkt på dig. Ha en så bra julafton det går imorgon. Och så kommer det att bli bra!



2011-12-23 @ 20:03:14
Postat av: Ensam i Livet

Tack! jag önskar dej detsamma! hoppas du hade en bra jul! och får ett bra 2012!

2011-12-25 @ 21:16:29
URL: http://ensamilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0