Tomt.

Jag vet inte vad jag ska skriva faktiskt nu. Är inne i en sån där tomhets känsla just nu där allt bara är tomt.
Men det blir så ibland tyvärr man fastnar och kanske behöver man det för att reflektera lite över livet och komma fram till hur man ska lösa situationen.
För så känner jag just nu att jag står och trampar men kommer ingen vart jag vet inte vilken väg jag ska välja för att nå mitt mål och att välja den vägen med minst hinder på vägen kan man ju inte veta förens man är där.

Men kanske har jag för höga mål,fast ändå så är det kanske bra att ha höga mål för sen om man bara kommer halvägs så är det ju ändå bättre än vad det var innan?

Och snart är det ett nytt år också jag önskar jag kunde säga att 2012 blir ett bra år men det vet jag inte än men jag hoppas på det att det ska bli ett bra år där jag kan ändra bloggnamnet till "inte längre ensam i livet" :-)


Jag hoppas att alla som läser det här har en bra vecka!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0