Andras lycka

När jag läser om eller ser personer som är lyckliga och man verkligen märker på personerna hur glada dom är så blir jag glad för deras skull jag kan verkligen unna folk lycka och glädje för varför ska dom inte få vara lyckliga för bara för att jag kanske inte är det alltid, är ju inte deras fel, och har dom lyckats bra så är det bara att gratulera, är så mycket avundsjuka och att folk ska vara bättre än någon annan som om livet vore en tävling tänk om alla skulle vara glada för andras skull i stället för att ”gnälla” och tycka det är Orättvist och hjälpa dom som inte är på  samma ”nivå” som dom själva.

 

Alla har ju olika förutsättningar vissa har det enklare än andra så är det ju inget konstigt egentligen, alla är olika och alla är unika på sitt sätt.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0