Hopp..

Just nu känns det ganska bra faktiskt känner den där känslan att allt kommer ordna sig till slut gillar den känslan men jagv et ju hur fort det kan vända
men det spelar ingen roll så länge det känns bra så ska man inte tänka på dom dåliga tankarna och det finns alltid hopp.

Ni som läser det här och känner er ensamma och att allt är hopplöst  vad ni än gör ge aldrig upp det kommer ordna sig men kanske tar ett tag men det finns alltid ett ljus i tunneln fast den kan kännas oändlig lång så tror jag på det man måste tro på det för varför skulle du annars leva för? om du inte hade nån gnutta hopp för vad hade det då varit för menning med att du läser det här då hade du inte levt nu och redan gett upp men eftersom du läser det här som jag skriver så betyer det ju att du inte gett upp inte jag heller eftersom jag skriver det här.

Det finns alltid hopp om ett bättre liv frågan är bara när och inte om.



Kommentarer
Postat av: Em

Det där går rätt in. Tror du det att det vänder? Det måste det ju...



Synd att det inte var omedelbart bra med dejten, men du har rätt, det måste kännas rätt. Och man måste också ge folk chanser.

2011-11-04 @ 18:45:10
Postat av: Ensam i Livet

Ja innerst inne så tror jag att det vänder det måste man ju tro för annars så kan vi ge upp direkt eller hur? och så länge vi lever har vi en möjlighet att påverka utgången fast det är svårt. så försöker jag tänka iaf men inte så lätt alla gånger.



Jo tråkigt men sånt är livet tyvärr ibland känns det rätt och ibland inte. vi får se vad som händer..

2011-11-04 @ 19:25:06
URL: http://ensamilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0