Realisera tankar

 

Det som är svårt i denna värld är att realisera sina tankar och känslor och göra dom i verkligheten, Men hur svårt kan det vara egentligen? Vad har man att förlora på det? Ingenting egentligen man har bara att vinna för går det åt helvete så vet man ändå att man har gjort vad man har kunnat och gjort sitt bästa och sen är det bara börja om ifrån ruta ett igen men det är det som är det svåra tycker jag att hitta energin till att starta om igen.

 

Men man måste och jag brukar tvinga mej själv genom att tänka att vill jag ha det så här? Vill jag att det ska vara så här resten av mitt liv? Vill jag inte uppleva det som livet har att erbjuda? Svaret blir alltid nej det vill jag inte, jag vill vara lycklig och uppleva glädje, vakna upp varje morgon och känna att man är nöjd med sitt liv.

 

Få uppleva glädje och sorg med någon att få och ge kärlek känna att man är älskad känna att någon bryr sig om en och att få bryr sig om någon. Känslan av att få sakna och bli saknad.

 

Detta är så det känns just nu det gör så ont att känna denna saknad.

Men vi måste kämpa för att komma någonstans i livet hur vi än vill så kommer vi aldrig få det levererat till oss det är vi själva som måste ta första steget och vilja förändra våra liv och kommer man över den tröskeln så kanske det löser sig med automatik vem vet. Det kan bara tiden visa och hoppet är det sista som överger oss

 

 

Tack för att det ändå finns de som bryr sig där ute.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0