så kan det gå.

Hej ni som fortfarande läser efter 32 inlägg ;-)

 

Då var ännu en arbetsdag slut och man åkte hem till ensamheten igen men just nu känns det rätt så okej ändå vet inte varför riktigt men det känns bara bra fast det är helg snart och jag har inget att göra.

Det blir väl ännu en ensam helg men det sjuka är ju att man vänjer sig tyvärr och det blir som en del av sitt liv hur tragiskt det än låter så är det så men visst är det jobbigt att försöka hitta på nåt att fördriva helgen med men det brukar lösa sig man ser på någon film eller nåt så brukar tiden gå rätt så fort.

 

Men som sagt det löser sig på nåt sätt är ju lite första gången jag har haft ensamma helger om man säger så och jag har ju överlevt hittills :-)

 

Var på en andra dejt i går och det vart som jag misstänkte det kändes bara fel det ”klickade” inte ifrån min sida men jag gav det en chans och nu vet jag ju att jag inte kände nåt och jag skulle aldrig gå in i nåt om det inte kändes rätt bara för att få ha någon, sån är inte jag.

Men det är konstigt att dom personerna jag tycker funkar bra vill inte ha nåt seriöst, och dom som vill nåt seriöst med mej så "klickar" det inte ifrån min sida men kanske bara haft otur och träffat fel personer.

 

Men jag får se hur jag gör nu om jag lägger den letandet för tillfället kanske är lika bra får ta det när det kommer men det känns tungt faktiskt för jag vill så gärna ha någon men kanske just det som är felet att man har för höga förhoppningar vi får se hur det blir.

Hur som helst så löser sig väl det och man lär sig nåt på vägen och när man väl träffar rätt så kanske det kommer kännas extra bra, det intalar jag mej i alla fall :-)

 

Ha en bra kväll!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0