Trött på mej själv ibland.

Insåg nu att jag har skrivit 31 inlägg och alla eller huvuddelen är ju bara "negativa" tankar.

Blir så trött på mej själv ibland när jag inser att man bara sitter här och skriver en massa,tänk om jag kunde lägga lika mycket  energi på att göra nåt åt det i verkligheten också,visst jag gör ju saker men tydligen inte tillräckligt men jag vet måste ha tålamod..

 

Jag ska nog lägga ner planerna just nu på att hitta en partner och kanske koncentrera mej på att ”hitta” vänner istället som om det skulle vara lättare.. vet inte men får väl ge det en ordentlig chans i alla fall.

 

hoppas detta inlägg inte är ett i mängden...

 

Sköt om er...


Kommentarer
Postat av: Em

...visst men de är hoppfulla också!



Jag tror också på att du ska skaffa vänner i första hand, sedan kommer partner. Se till att du har ett bra liv.

2011-11-08 @ 18:52:14
Postat av: Ensam i Livet

jo får hoppas de är lite hoppfulla i alla fall.får se hur jag gör men hittils verkar ju inget av dom gå bra men får se hur det blir. ska jag vara ärlig så känns det just nu att det spelar ändå ingen roll båda verkar vara lika omöjliga. men får se hur jag gör. hoppas du har det bra! :)

2011-11-08 @ 20:53:55
URL: http://ensamilivet.blogg.se/
Postat av: Em

Jodå, det blir bra:-)!



Visst blev det fel med mailet, du har fullt i din mailbox fick jag info om så jag fick tillbaka den, koperade det sista (som jag trodde). Försökt skicka det igen men du har fullt så det kommer inte fram...du kanske kan rensa:-)?

2011-11-08 @ 21:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0