upp och ner.

Då var det onsdag igen då ännu en vecka snart slut men känns ganska skönt just nu för jag har jobbat för mycket känner jag känner mej rätt så sliten och inte sovit så bra heller har för mycket tankar i huvet för det känns just nu att jag inte vet vad jag ska göra med allt hur jag ska komma vidare att man bara står där och trampar.

 

Och Ang ”dejten” i går så gick det bra men jag vet inte,jag har så svårt att veta vad jag själv vill just nu eftersom jag är så ”rädd” att bli "sårad" ännu en gång men ändå så måste jag ju testa och jag vill inte träffa någon bara för att slippa vara ensam jag vill att det ska kännas 100% rätt det är inte rätt både mot mej och mot den man träffar att man går in i nåt som inte känns 100% rätt och just så känner det i det här fallet jag vet inte men jag är inte sån som dömer någon direkt men ändå så känner man ju ganska direkt om det kan bli nåt men jag ska ge det en chans till men inte för att jag vill ha ”någon” bara,för att jag kan ju ha fel och tiden kan visa något annat och om man inte ger det en chans då vet man ju inte om det hade kunnat bli något..

 

Känner jag mej allmänt upp och ner hela tiden just nu ibland känns det okej medan ibland så kan det kännas hopplöst och att man bara vill ge upp och inse att det är så här mitt liv kommer vara och intala sig själv att man måste vänja sig.

Men jag vet ju att det inte är ett alternativ egentligen men så känns det.

 

Men jag vill inte ge upp oavsett hur många motgångar jag har upplevt eller kommer uppleva i mitt liv så tvingar jag mej själv till att fortsätta kämpa.. men det är ett högt pris ibland..

 

 

 

Hoppas ni har det bra där ute och tar vara på livet innan det är för sent.

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0