Bra dag

Det här har varit en bra dag  i dag kan bero på att jag jobbat över några timmar i dag och jag mår ju bra av att jobba låter säkert lite konstigt för dom som inte förstår det men jag är bara ärlig och så känner jag jag mår bra av att jobba för där känner jag att jag syns och jag har ju ett väldigt socialt jobb så det är ju en anledning till att jag trivs så bra där för jag träffar folk och pratar och är "social" hela dagarna för det mesta. och såklart så får man välja mellan jobba eller att sitta hemma och känna sig ensam såklart väljer man att jobba men som jag ser det så är det bara en tillfällig lösning att jag dämpar min ensamhet med mitt jobb men när jag väl inte behöver det så tänker jag inte jobba så mycket som jag gör nu men fram tills dess så jobbar jag mer för jag mår bra av det och vem vill inte må bra. sen kan man ju självklart diskutera metoden som man gör det på.





Kommentarer
Postat av: Allena

Jag skulle med behöva ett jobb där det sociala är "inbyggt" för jag är så ensam. Får man fråga inom vilket yrke du är i? för det kanske kan hjälpa mig med lite?

2011-10-22 @ 01:10:53
Postat av: Ensam i Livet

Ja förstår hur du menar som jag har skrivit här förut så utan mitt "sociala jobb" så vet jag inte hur allt hade varit då kanske man inte hade varit den sociala personen som man är.Jag jobbar som chef inom en verksamhet som jag inte vill skriva här eftersom jag inte vill riskera att någon av mina anställda skulle läsa här det är det sista jag vill att någon ska tycka synd om mej och speciellt inte i min roll som deras chef. hoppas du förstår att jag inte vill skriva det så detaljerat men alla jobb där man träffar folk är bra och man blir tvingad på nåt sätt att bli social för man måste ju sköta sitt jobb.

2011-10-22 @ 17:24:03
URL: http://ensamilivet.blogg.se/
Postat av: Allena

Jag förstår. Bra att du tar ditt ansvar att skydda både dig och dom omkring dig.

2011-10-26 @ 00:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0