Dags igen då

Då har den här veckan snart då tagit slut och jag har lyckats jobba hela helgen rätt så skönt att jobba en helg slippa vara hemma och tänka så mycket. men nu är man hemma igen efter jobbet och alla jobbiga tankar kommer upp om att man är ensam och man sitter här och funderar på hur det kunde bli så här vad är det för fel på mej egentligen fast jag vet innerst inne att det inte är nåt fel på mej men det är svårt att intala sig själv det när allt är som det är just nu men en positiv sak som har hänt är att jag varit på en dejt men jag vet inte hur det blir med det men det känns bra just nu iaf men jag har lärt mej den hårda vägen i livet att man inte ska ta nåt för givet det blir så jobigt bara då när det inte går bra bättre gå in med iställningen att det inte blit nåt så slipper man bli så besviken.. men det funkar ju bra i text i verkligheten går det ju inte att stänga av känslorna så lätt lättast är ju bara att fly... fly ifrån problemen. men ingen långsiktig lösning precis men mitt hopp är det sista som kommer överge mej.

så lätt ger jag inte upp det tjänar inget till men det vore skönt att bara lägga sig i sängen och dra täcket över huvet och tycka synd om sig själv och tro det blir bättre av det men sån är inte jag.

Jag fortsätter kämpa för jag vet att jag är värd det.


(ja allt låter så bra i text)

Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0