En ensam helg.

Ja då var det snart fredag igen då och helgen närmar sig tyvärr för jag har absolut inget planerat i helgen blir väl bara att sitta hemma och försöka fördriva tiden så det blir måndag igen
Ja visst låter det deprimerande men sant och jag skriver bara ärligt precis som det är och hur jag känner.


Fick nyss reda på att den där "dejten" som jag träffade förut att hon nu bestämt sig vad hon känner och precis som jag misstänkte hela tiden så gick det som det brukar tyvärr hade bara önskat att det inte nästan tog en månad innan jag fick dt beskedet jagkan ärligt säga att det gör ont med såna motgångar men det är bara att gå vidare jag ger som sagt inte upp så lätt fast jag gärna skulle vilja ibland för det kanske vore lättare att inte känna känslor om man isolerade sig och inte satt sig själv i säna där situationer men jag är inte sån.

Kanske känns tungt ett tag nu men jag kommer igen med nya krafter.


Sköt om er där ute!

Kommentarer
Postat av: Em

Åh vad tråkigt, jag känner med dig! Jag förstår att det känns tungt. Du får tillåta dig att känna alla dessa känslor.



Du kommer att komma igen med alla krafter igen. Du är inte helt ensam heller, du har din dotter och du är viktigt för henne och hon för dig.



Men jag förstår att det känns tungt just nu.



Det kan ta ett tag innan man finner den rätta.

2011-10-27 @ 23:20:30
Postat av: Ensam i Livet

Em:Tack.Det är sånt man behöver höra när det känns tungt,tack för att du bryr dej.



jo jag vet det kommer ju bli bättre det måste jag ju tro på för att orka och precis som du skriver så har jag min dotter som är mitt allt hon som gör att man orkar se framåt.



ja jag har märkt att det tar tid men jag är övertygad om att det finns nån för alla det gäller bara att hitta den där personen.kan ta 1år eller 5år eller 1 månad det får tiden visa...



Hoppas du får en bra helg!

2011-10-27 @ 23:38:13
URL: http://ensamilivet.blogg.se/
Postat av: Meni

Fick du inte besked på en månad?

Det kanske var en hint om något. Livet tycks ju alltid viska till oss, ge oss ledtrådar..

Efter alla dumpningar jag fått har jag insett att om en person verkligen vill vata med dig..då är den det. Så med detta sagt vill jag bara säga vänta aldrig på någon. När jag fattade detta..gud så det räddat mig. Och om jag får yttra mig om en sak som miss Opragh lärt oss, är att det finns ingen den rätte, igen kan rädda dig, ingen kan göra dig hel. Befriande eller hur? :) Makten ligger i våra händer.

2011-10-28 @ 20:37:47
Postat av: Ensam i Livet

meni: Det var väl inte så att jag frågade heller rakt ut eftersom vi hade träffats till och från några gånger under månaden men kanske ville jag inte inse sanningen eller förstöra nåt genom att vara för "på" men det är ju precis som du skriver man ska inte vänta på nån men det är ju lätt att skriva u text men i verkligheten så är det ju inte så lätt tyvärr när allt man vill är att undvika vara ensam och man vill ju inte förstöra det i "onödan" men kanske har man blivit en erfarenhet rikare nu men det lär visa sig. jo kloka ord och det är ju sant ingen förutom sig själv kan göra nåt åt det det här. det kanske är det som gör det jobbigt eftersom man vet att det är så sanningen an vara svår att hantera ibland.

2011-10-28 @ 20:47:49
URL: http://ensamilivet.blogg.se/
Postat av: Meni

slog mig precis, jag borde nog lyssna på mina egna råd! Hade helt förträngt att för en vecka sedan bodde jag med mobilen i fickan, bara väntatde på denna person att ringa. så jag får lov att äta min egen fot lite. Varför är det alltid lättare att säga till andra men man går blint förbi själv?!

2011-10-28 @ 23:32:22
Postat av: Ensam i Livet

meni:Ja känner igen det där om man hade gjort vad man hade get andra råd att göra så vore allt kanske enklare nu men det är ju lättare att ge andra råd än att följa dom själv tyvärr. men kanske börjar man lyssna på sig själv nån gång:)

2011-10-29 @ 08:45:42
URL: http://ensamilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0