Helg i morgon

Då var arbetsveckan slut i morgon,skönt  för jag ska ha min dotter i helgen det blir underbart att få ha henne här igen. dock bara för två dagar men spelar ingen roll två dagar är bättre än inget och jag har nåt att se fram emot nåt som gör att morgondagen blir en bra dag när man slutar jobbet så vet man att man får träffa den som betyder allra mest för mej det som gör att man orkar ta tag i saker som gör att man orkar när det känns som om man bara vill ge upp.

sen kan jag ju berätta att min"dejt" som jag hade för ett tag sen har helt plötsligt börjat höra av sig igen jag som trodde att det inte vart nåt men än så länge så vet jag ju inte vad hon känner för mej men det måste ju vara ett gott tecken att hon hör av sig iaf men jag tänker inte ta ut nåt i förskott tar en dag i taget orkar inte tro det bästa tiden får visa om det blir nåt tänker inte stressa fram nåt men blir det inget ja då är det väl så alla är ju olika här i livet men man måste ge det en chans iaf vad har man att förlora på det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0