Kanske..

Då var det äntligen måndag åter igen och man får känna sig lite levande igen när man får jobba :-) en skön känsla men farligt när man känner så när man får jobba för helst av allt så skulle man ju vilja ha den oftare och inte när man jobbar för vem vill relatera en bra känsla till sitt jobb egentligen? Låter rätt så tragiskt..

 

Men en positiv sak i mitt liv eller jag hoppas den blir positiv i alla fall så ska jag på en ”dejt” i morgon vi får se hur det går har inga stora förväntningar det får bli som det blir jag har lärt mej den hårda vägen att man inte ska ha några större förhoppningar. Det blir bara jobbigt då men vi får se det visar sig :-)

 

Jag måste ju försöka för att komma någonstans i detta liv i alla fall och jag ger inte upp så lätt som sagt fast det känns tungt ibland. Men det är väl bara att fortsätta kämpa i motvinden och kanske får man medvind någon gång

 

Sköt om er alla!


Kommentarer
Postat av: Em

Roligt att höra lycka till!

2011-11-01 @ 18:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0