Tyck inte synd om mej

Då var arbetsdagen slut för den här dagen då som vanligt så brukar den gå fort och man är tillbaka hemma igen nu i ensamheten.

Mitt syfte med att skriva allt det här negativa i den här bloggen är inte att nån ska tycka synd om mej eller nåt sånt för det vill jag verkligen inte att nån ska göra eftersom det hjälper inte,det enda som hjälper är att jag själv tar tag i mitt liv och försöker förändra det, inte att nån tycker synd om mej det gör det bara värre för jag vill inte vara ett offer jag vill att folk ska se mej för den jag är egentligen innerst inne och bortse ifrån att jag är ensam  och inte tycka synd om mej för att jag hamnat i den här situationen.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0