Äntligen måndag

Jag tycker verkligen om måndagar det är så härligt att börja jobba igen efter en helg i enamhet det är så kul att känna sig behövd på sitt jobb det är som om det är en annan värld en värld där man får känna uppskattning.
Jag vet inte vad jag skulle ha gjort om jag inte hade ett jobb som jag hade trivts så bra på det är så mycket enklare och man har nåt att se fram emot dock så känns det ju inte speciellt bra att ens jobb är ens liv men bättre än inget iaf antar jag och man får väl ta vara på det lilla man har kanske.

Så nu sitter man här på kvällen och funderar hur man ska få den att gå,helst av allt vill jag bara gå och lägga mig så det blir en ny dag så man får jobba igen. komma bort ifrån ensamheten.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0