Positiva tankar.

Jag kan ju inte bara skriva när det känns dåligt som det är nu känns det som så nu ska jag skriva lite positivt också för just nu känns det rätt så okej faktiskt känns som om det kommer ordna sig att det vänder men visst har det känns så förut också men någon gång måste ju känslan stämma.

 

Men helgen närmar sig och den här helgen ska jag försöka göra till den en bra helg får se om jag lyckas men jag ska göra mitt bästa mer kan jag inte göra och det blir nog bra! J

 

Som sagt ska försöka att inte skriva bara när det känns dåligt och även få med lite positiva tankar för sånt kan man behöva ibland!

 

Hoppas ni har det bra!

 


Kommentarer
Postat av: anonym

Hej

Jag känner igen mig lite i din situation, i flera år kände man av den där ensamheten. Det är ett välkänt faktum att stress och ensamhet dödar. Du ska inte behöva gå runt tänka och känna på det här sättet. Så mitt förslag till dig är detta gå med i en förening eller liknande det skulle gaska upp dig rejält.

2012-02-08 @ 21:23:57
Postat av: Ensam i Livet

Tack för rådet.

2012-02-11 @ 15:07:57
URL: http://ensamilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0