Umgänge.

Jag blir så frustrerad av den här ensamheten att inte kunna göra allt jag vill, att inte kunna bara spontan ringa någon och fråga om personer vill gå på bio t.ex. Jag vill ju så gärna gå på bio men inte själv, eller bara ta en fika med någon och snacka om såna där alldagliga saker som händer i livet, träffas att hitta på saker kanske se en film eller nåt känna den där mänskliga närvaron, att se en person framför sig, eller bara en promenad få känna sig levande fullt ut och ta vara på dt som livet har att erbjuda.

 

Det värsta är nog inte bristen på kärlek (partner kärlek) har jag insett det är bristen på umgänge bristen på att veta att det finns personer som man kan hitta på spontana saker med när man vill.

 

 

Sköt om er och oavsett hur eran situation ser ut tänk på att vårda det ni har för en dag kan det vara för sent!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Vem är du ,känner igen mig .Sitter här själv o tycker synd om mig själv.Bor i en liten håla, onte mycket att göra . Gå ut själv är inte så roligt. Du ska veta att du inte är ensam . Ann-Christin

2012-02-24 @ 16:06:16
Postat av: Ensam i Livet

Nej tyvärr så vet jag att jag inte är ensam och det är tragiskt att det ska behöva vara så här men jag är övertygad om att det kanske till slut blir något positivt av situationen. man måste tro det hur ska man annars orka?

2012-02-28 @ 18:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0