orkar inte just nu..

Jag kommer säkert ångra att jag skrev det här inlägget imorgon men då får det väl vara så för det är så här jag känner just nu och jag är bara ärlig..

 

Den vanliga helgångesten kom sakta krypandes när man slutade jobbet och blev större och större tyvärr och nu sitter man här igen och tänker på hur misslyckad man är egentligen, sitter här ensam på en fredag och inte har några planer alls på vad man ska göra den här helgen jag skulle så gärna bara vilja gå och lägga mej och hoppas man kunde vakna upp på måndag igen att man kunde hoppa över dom här 2 dagarna men nu är det som det är och jag vet att jag skrev att jag skulle försöka göra det bästa av den här helgen men hur länge höll det..2 timmar efter jag har slutat jobba så kommer den här känslan, men kanske blir den bättre kanske blir den värre det får tiden visa. Jag vet bara att det är så otroligt jobbigt att känna så här att man är dömd till att vara misslyckad och att det kanske är så här mitt liv kommer att vara. Och kanske måste jag acceptera det och inse att det inte blir bättre tyvärr.

 

Men jag vet inte just nu orkar jag inte tänka framåt.

 

 

Blir så trött på mej själv att jag inte gör mer än vad jag gör det är så tragiskt.

 

Är så trött på det här livet just nu. Och jag kan inte sluta anklaga mej själv för att det är som det är, att det är mej det är fel på.

 

Får hoppas att kvällen och resten av helgen känns bättre.

 

 

Hoppas ni som nu läser det här har det bra!.

 


Kommentarer
Postat av: Em

Jag tror att du bara behöver komma igång med något, nåt kravlöst, bara komma ut lite så kommer det att ge med sig och lösa sig med tiden. Engagera dig i citypolarna? Det är en bra ide, tror jag...



Kanske sätta mål:-)? Att du ska göra x innan y datum och sedan skriver du om det här? Bara en ide...

2012-02-11 @ 16:37:16
Postat av: Ensam

Hej !

Måndag igen. Lite orloig för dig nu när du inte har skrivit något idag. Hoppas du mår bättre.

Hälsning

2012-02-13 @ 19:55:08
Postat av: Ensam i Livet

ensam:Hej! tack för att du brydde dej men jag lever iaf men vet inte hur jag ska hantera allt och försöker skapa lite distans. hoppas du mår bra! mvh

2012-02-14 @ 17:13:49
URL: http://ensamilivet.blogg.se/
Postat av: Ensam i Livet

Em:hej jo jag vet och jag jobbar på det kommit en bra på vägen känns det som men just nu kanske man behöver stanna upp och välja väg för att komma vidare och få lite distans till allt. men som sagt jag fortsätter kämpa hur tungt det än känns... Hoppas du har det bra!

2012-02-14 @ 17:16:09
URL: http://ensamilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0