Bra.

Då var det fredag igen då och den här veckan har varit helt okej och just nu så känns det bra jag får verkligen mycket positiv av mitt jobb och lite annat som händer runt omkring också då självklart. För allt kretsar inte runt mitt jobb fast det kan verka så kanske i den här bloggen.

Jag märker hur lite det behövs för att få mej att vara ”glad” och känna mej mindre ensam för det är som om att jag ligger på gränsen ibland och minsta lilla gör att det känns bättre.
Och den här veckan har nästan varit bra och som jag skrivit förut så är jag övertygad om att det kommer vända för mej jag jobbar på det och jag ger inte upp om det så ska vara det sista jag gör så ska jag nå dit jag vill.

För jag vet ju att jag inte har omöjliga krav för att allt jag vill just nu för tillfället att ha vänner jag har lagt ner letandet efter en partner som sagt och koncentrerar mej på vänner jag ger det en chans i alla fall mer kan jag inte göra.

Hopas att alla får en bra helg nu och glöm inte att det finns hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0