Frustration.

Då var det dags igen då, lördag kväll och tankarna flyger runt inombords
Det som är mest frustrerande just nu är att jag tänker på att det känns som om jag kastar bort mitt liv, ett liv som bara finns en gång, dagarna går och jag Jobbar, äter, sover, och så snurrar det runt dag efter dag fast det finns så mycket som livet har att erbjuda och det är frustrerande att jag inte har lyckats bryta den här onda cirkeln än.
Kanske måste jag göra ännu mera lägga in en ännu högre växel eller så blir det bara fel då för att man ”stressar” fram något, men jag vill så gärna att det ska bli bra nu helst i går för så här vill jag ju inte ha det.

Jag vet i alla fall att oavsett när i livet jag får uppleva riktig vänskap så ska jag njuta av varje minut som den varar.


Hoppas att alla som läser det här har en bra helg och att ni tar vara på livet innan det är för sent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0