Långsam dag..

I dag har det varit en sån där dag som har gått väldigt långsam har inte gjort mycket vettigt mest kollat på film och försökt fördriva tiden.

 

Jobbigt när man inte vet alls vad man ska hitta på och man kan alla rubriker på nyhetssidorna.

 

Som jag har skrivit förut kanske är det en mening med all det här? Kanske är det en fas i livet som gör att man upplever nästa fas bättre och inte tar saker för givet?

Jag vet inte men någon mening måste det vara för jag vägrar acceptera att det kommer vara så här resten av livet och jag ska försöka göra allt jag kan i min makt för att förändra min situation… ja jag vet jag har skrivit det många gånger förut men jag ger inte upp för det och kommer antagligen skriva det många gånger till.

 

Och den dagen jag anser att jag har lyckats få ordning på mitt liv så kommer jag minnas tillbaka på det här och inse hur bra jag har det.

 

 

Sköt om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0