Närmar sig..

Då var det fredag igen då och det börjar närma sig att jag börjar jobba igen vilket är skönt, gillar inte såna här "långledigheter" eftersom jag blir så rastlös och hinner tänka mycket då och inse hur ensam man är, det är därför jag hellre vill jobba för att slippa känna efter hur man egentligen har det.

 

Så jag är glad att jag börjar jobba igen på måndag för det blir så mycket enklare allting då, det gör så att jag orkar mer, får mer energi att ta tag i mig själv när jag får mycket positiv energi på mitt jobb och då finns den kvar där på kvällarna ibland och jag tar tag i saker som jag inte hade orkat om jag hade varit hemma i en längre period och suttit fast i mina negativa tankar och känslor.

Det är som värst när man har sommarsemester och när man är julledig, jo jag vet tragiskt att jag inte vill vara ledig i långa perioder men så är det nu och tills dess jag har något att se fram emot att vara ledig så kommer det fortsätta så här tyvärr och varför ska jag vara ledig bara för att jag måste, jag vill göra något vettigt på min ledighet och inte bara kasta bort vissa av mina semesterdagar till att göra något i ensamhet för i så fall kan jag lika bra jobba.

Ska försöka ändra lite på det jag skriver på den här bloggen att det ska bli lite mer personligt ska försöka skriva djupare i mina känslor och tankar för nu känns det ibland som om jag skriver mer generellt och inte så personligt alla gånger och den här bloggen handlar just om mina tankar och hur jag upplever mitt liv.

Eller vad tycker ni som läser det jag skriver om mitt liv?

 

Ha en bra helg!

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0