Ännu en Helg...

Helg igen då och tyvärr ännu en ensam helg framför sig och ska jag vara ärlig så känns det rätt så jobbigt just nu den här ensamångesten kommer krypande när man åker hem ifrån jobbet på fredagen och man undrar vad man ska hitta på för något för att få tiden att gå i 2 dagar.

 

Kanske tänker ni som läser det här men gör något åt det då istället för att sitta här och skriv.

 

Jag önskar det vore så lätt och ni som är eller har varit i liknande situation vet också hur svårt det är att bryta ensamheten och ingen som inte har varit den situationen själv kan förstå fullt ut hur svårt det kan vara att börja om ifrån ruta noll vid vuxen ålder.

 

 

Men jag kommer aldrig ge upp jag kommer aldrig göra mej själv till ett offer och tycka synd om mej själv.  för det hjälper inte mej jag vill bli hehandlad för den jag är innerst inne och bara för att jag är ensam så är jag ingen sämre person för det, sen om någon som läser det här skulle tycka synd om mej så är det upp till den, men jag hoppas att ingen gör det, för det vill jag inte, kanske vill jag bara att någon ska se mej för den jag är jag vet inte faktiskt.

 

 

Ha en bra kväll och helg nu!

 

Ta vara på livet innan det är för sent!

 


Kommentarer
Postat av: Birgit

Ville bara säga hej till en till ensam, jag är glad att jag har mina djur, dom förgyller tillvaron för mig. Jag förstår inte att det blivit så svårt att komma in i en gemenskap med andra människor.



Ha det gott!

2012-01-15 @ 17:40:37
Postat av: Ensam i Livet

Hej!Trevligt att Du skrev här



Skönt att du har dina djur iaf! ja jag förstår inte heller hur svårt det kan vara egentligen men dom flesta har ju sitt redan och som "vuxen" att komma i nån slags gemenskap är inte det lättaste men man måste fortsätta kämpa för en dag så går det!



Hade så bra nu!

2012-01-16 @ 19:50:50
URL: http://ensamilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0