Neråt period.

Jag är inne i en neråt period nu känns det som är svårare än vanligt att komma någonstans man står och trampar och känns som det inte är någon mening med ens att försöka längre.

Som om det är så här det ska vara att jag måste acceptera att det är som det är

Det känns tungt men just nu känns det som om det är så här mitt liv är och att jag inte kommer någonstans att min energi och motivation är slut. Men jag hoppas det bara är en tillfällig svacka men har tyvärr känt så här ett tag nu men så är det väl går upp och ner i perioder och just nu är en ner period och kanske tar det bara olika tid att komma upp för ”backen”.

Det får tiden visa hur det går.

 

Och ska jag vara ärlig så skrämmer det mej lite att jag inte är så positiv som jag brukar som sagt känns inte som om det kommer lösa sig just nu känns som om det liksom tar stopp här och jag inte kommer vidare jag kämpar och kämpar men inte tillräckligt för då hade jag inte skrivit det här då hade jag haft i alla fall nåt positivt att skriva här kanske.. eller jag vet inte blir så trött på mej själv ibland och mina tankar

 

Jag stänger in mej mer och mer känner att jag är så rädd för att släppa in människor i mitt liv för att jag är så rädd för att bli sårad och därför tar jag på mej ”skygglapparna” och öppnar mej inte på det sätt jag har gjort förut kanske är det skyddsmekanismen som har aktiverats som gör att jag inte tillåter mej själv att öppna mej lika mycket att jag stänger in mej mer och förtränger mina känslor och tankar försöker intala mej att jag är stark men innerst inne kanske jag inte är det jag skjuter bara den känslan längre och längre in och tull slut så kommer den fram och man känner så här… jag vet inte men det är tungt för ska jag vara ärlig så vet jag inte vad jag ska göra längre för at komma någonstans med mitt liv.

Det är en obehaglig känsla.

 

 

Det blir nog bättre..

 

 

Sköt om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0