Allt är inte mörkt

Har tänk på det jag skriver här. När man läser min blogg kan man få bilden av att det jämt är skit och inget har en mening men så är det ju inte jämt skit, det är tillfällen där man är glad och känner sig positiv och att det känns att det här kommer ordna sig.

 

Det kräv så lite att man ska få den känslan kanske ett mail, sms eller ett telefonsamtal att man bara får känna sig levande känna den där känslan att man syns att någon ser mej att man inte är osynlig att det faktiskt finns dom som bryr sig om hur jag mår och vad jag gör.

 

Jag vet ju att jag är en bra person och en bra vän hur ska jag bara få visa det, Utmaningen är ju att få chansen att visa sig och jag vet ju att det bara är jag själv som kan göra nåt åt det.

 

Jag fortsätter min kamp mot ett innehållsrikare liv.

 

Nån gång så ska jag skriva här att jag är nöjd med mitt liv.

 

 

Sköt om er!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0