Julafton 2013

Julafton

 

Jag önskar att julafton vore en högtid som man ser fram emot en högtid där ensamheten inte fanns, men så är ju inte fallet för julafton är ju en högtid där det visar sig mer och mer hur det ligger till.

 

Man jämför sig med hur andra har det, och får för sig att alla är lyckligare, men självklart är det inte så tyvärr för i en bra värld vore det så att alla är lyckliga och lever lyckliga i alla sina dagar, verkligheten ser inte ut så det är jag medveten om.

 

 

Som jag skrivit flera gånger förut, det är bara JAG själv som kan göra nåt åt det här visst kanske hjälp av andra men det är jag själv som måste ta tag i det och göra första stegen.

 

Önskar det vore så lätt som det är i mina tankar att bara göra det, men det är som någon spärr sätter stopp som om jag själv inte tillåter mej för att göra det, kanske är jag rädd för att det ska bli värre, jag vet inte men nåt jag vet är att jag måste göra nåt åt det här, jag är värd nåt bättre.

 

 

Jag önskar er alla en riktigt God Jul!

Hoppas ni får en så bra jul ni bara kan få.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack det samma <3

2013-12-28 @ 12:57:38
Postat av: Anonym

Jag känner verkligen igen mig i det du skriver. Precis så känner och tänker jag också.
Längtan blandat med rädsla.
Jag önskar att jag kunde hjälpa dig och skicka kraft och mod som får dig att ta det där steget.
Vi måste våga ge oss ut på den här okända vandringen som samtidigt är så fylld av möjligheter.
Du kan och Du är värd det!

2014-01-09 @ 22:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0