Livet rullar väl på.

Det var ju ett tag sen jag skrev här nu, har tänkt många gånger att jag ska skriva  men till vilken nytta har ju inget positivt att skriva om tyvärr, så det har inte blivit av,
 
Livet  rulllar på och jag jobbar,äter,sover typ.
 
Tänk om allt vore så lättt som det vore i tankarna, då skulle man kunna göra så mycket mer åt allt, men så kommer den där spärren där man orkar inte ta tag i det och så rinrer det ut i sanden.
 
Jag är inte dum jag vet ju vad jag gör, det jag gör är ju att jag kastar bort det här livet istället för att ta vara på det innan det är för sent, önskar att jag var dum och inte förstod bättre då hade det varit lättare och slippa frustrationen av att man hamnar på ruta 1 igen, orkar inte gå in på några detaljer är ändå ingen ide.
 
på det igen bara....
 
Sköt om er!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Börja nätdejta :) kan hjälpa dig!

Svar: Gör jag redan med blandat resultat: problemet med nätdejting är att allt är så ytligt och fördomsfullt (även hos mej också då jag är inte felfri) :)
Ensam i livet

2014-04-06 @ 17:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0