Är det nåt fel på mej?

Jag brukar försöka att inte tänka bakåt och bara se framåt och glömma allt som varit, men det är inte så lätt alla gånger och jag kan inte hjälpa det att jag frågar mej själv om det är något fel på mej? Och om ska jag vara ärlig så börjar jag faktiskt tvivla på det, fast jag vet innerst inne att det inte är det men det är så svårt att inte tänka på det när det ser ut som det gör för mej, och det gör ont inom mej när jag tänker så här.

 

Men nu är det som det är och hur gärna jag än vill så kan jag inte rå för att jag känner som jag känner, och att ignorera sina känslor och gömma dom det funkar aldrig dom kommer alltid fram till slut.

 

Men som sagt jag vet inte det känns så tomt just nu, hatar den här hopplösa känslan där det känns som om vad man än gör så kommer man inte vidare, se bara på den här bloggen, Jag skrev första inlägget här 2011-09-18 och nu är det 2014-04-03.

Det är är tragiskt, det kan man inte förneka, vad håller jag på med egentligen? Men min slutsats är ändå att det är nåt fel på mej, jag vet inte vad tyvärr, det är det som är så frustrerande att jag inte vet vad det beror på, vad jag gör för fel, för jag försöker verkligen komma någonstans med mitt liv,jag är en social person jag har lätt att få kontakt med människor är inte fördomsfull har ett ordnat liv i övrigt, jag vet inte vad det kan vara men jag vill inte ge upp jag vägrar., jag kommer fortsätta kämpa för mitt mål som är att få nåt som jag kan kalla ett socialt liv, känna att det finns någon som ser mej, någon som bryr sig.

 

Det känns bara så hopplöst och meningslöst livet ibland.

 

Livet är en gåva det gäller bara att hitta sättet man ska förvalta gåvan på..

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag önskade att jag kände dig.

2014-04-06 @ 14:22:23
Postat av: Askish

Jag känner mig exakt likadan:( Jag mår värre för varje dag det går det är så tragiskt. Det värsta är att jag inte vet vad är det som fel på mig. Jag är inte så social men är inte så himla blyg att jag inte får nya vänner heller. Så det måste vara något annat.
Utseendemässig ser jag bra ut så tror inte att felet är mitt utseende.
Det enda jag har lyckats med hittills är min utbildning resten är ett stort tomhet:(

2014-04-06 @ 22:25:31
Postat av: Ensam Mitt i livet

Oj!!! Trodde det var jag själv som skrivit detta, vet precis hur du känner och mår, din text gick rakt in i mig, vi tänker exakt likadant, en stor kram till Dig....du är inte ensam att känna som du gör...

2014-04-10 @ 20:09:30
Postat av: Daniel

Det är deprimerande sverige

2014-07-12 @ 23:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0