Året började bra

Året började bra och det kändes som om det här skulle bli ett bra åt träffade 3 nya personer i januari och det kändes som om det här året började bra men som alltid så är det alltid nåt som händer och man tappar orket att bry sig och man får kämpa varje dag för att hålla sig över vattenytan..
 
Kanske får jag skylla mej själv att det är jag själv som är orsaken till att det blir så här... men ska jag vara ärlig så tror jag inte det för jag har gjort allt som jag har kunnat göra om sen inte andra kan acceptera olikheter varför ska jag egentligen känna att det är mej det är fel på?. Visst jag kanske inte är 100% bra människa, men vem är det egentligen? tror inte det finns någån sådan som är 100% felfri, alla är ju unika och hur skulle det vara om alla vore så perfekta, skulle man bli lyckligare då?, Jag tror att det är olikheter som gör att vi kan utvecklas och växa som människor, hur ska man kunna bli en bättre människa och utvecklas i livet om alla redan vore perfekta.
 
Sånt är livet det går upp och ner, Jag har 11 månader kvar av detta år att göra nåt bra av allt..
 
Jag siktar på det!
 
Ta han om er och var er själva, bry er inte om hur andra tycker ni ska vara, för du vet bäst hur du är!.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej på dig (och alla andra som känner sig ensamma)
Jag har alltid haft relativt lätt för att skaffa vänner i skola/jobb men att behålla och underhålla relationerna har aldrig varit någonting jag är bra på. Det har gått så långt att jag har urusel kontakt med min närmsta släkt och allt det här har påverkat relationen med min sambo negativt. Jag är även tidvis en väldigt skygg människa, klarar inte ens att möta grannens blick när vi hälsar. Om jag skulle självdiagnostisera mig skulle jag tippa på att jag blivit bitter och att det sätter käppar i hjulet på mig för att attrahera andra människor att fortsätta vilja vara min vän.
Jag känner mig oerhört ensam.

Bra blogg, keep it going!

2014-02-01 @ 01:46:29
Postat av: A

Jag håller med dig. det känns bra att höra att det går bra för dig. Älskar din blogg och glöm inte Stay strong forever/ A

2014-02-07 @ 20:21:09
Postat av: Britta Arvidsdotter

Hoppas att du får ett fint år. Alla har ett värde. Glöm aldrig det.

Svar: Tack! jo alla har ett värde det gäller bara att inse det själv också. men. hoppas du också får ett bra år!
Ensam i livet

2014-02-13 @ 12:49:17
URL: http://tillbakstilllivet.devote.se/
Postat av: Jenny

Kämpa på bara ! :) hoppas att du får ett bra år och kom ihåg att det blir bättre!!

Svar: Tack! Ja det blir bättre det är jag övertygad om, frågan är bara NÄR. Hoppas du får ett bra år också!
Ensam i livet

2014-02-14 @ 10:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0