Kärlek igen.

Nåt som jag ofta skriver om i den här bloggen är kärlek och det är just det som jag lever för känns det som, att få uppleva kärlek, den där känslan när man får ge all sin kärlek till en person och en person vill ge sin kärlek tillbaka, svårt att förklara men som om man hela tiden har en push i bakhuvet som trycker en framåt och man är positivt och glad.

 

Och som jag har skrivit förut så är det så frustrerande att inte få ut den kärleken att inte kunna ge den till någon, Att den liksom stannar kvar och man vet inte hur man ska hantera den känslan att man inte får ut den.

 

Men jag kämpar på för att få ut den och träffa den som vill ta emot den för jag vet att det finns många som vill det, gäller bara att hitta den personen.

 

Och fram till dess så får man väl helt enkelt lära sig hantera den känslan.

 

 

Tiden får visa hur det blir!

 

Ta hand om er och ta vara på det ni har för i morgon kan det vara för sent.

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0