Frustration.

 

Det som jag tycker är jobbigt just nu är denna frustration att jag verkligen vill göra nåt av mitt liv jag vill komma vidare och inte stå på samma punkt att trampa,

 Men det känns som om jag försöker och försöker men ändå kommer man tillbaks på något sätt till ruta 1 igen.

 

Det känns som om man har så mycket att ge både kärlek och vänskap men man har ingen at ge den till den sitter fast inombords och kommer inte ut och det är väldigt frustrerande.

 

Men jag fortsätter kämpa som jag alltid har gjort och jag är fortfarande övertygad om att det kommer lösa sig och då kan jag se tillbaka på denna kamp för att nå mitt mål.

 

För jag vet innerst inne att jag är en bra person med ett stort hjärta jag letar bara efter rätt person som kan ta emot det.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0